sunnuntai 1. heinäkuuta 2012

20 dias

Nyt on sit vihdoin se kauan odotettu heinäkuu! Heräsin "aamulla" kello 13 miettien, et mitä mun pitää tehdä. Oli maailman helpottavin tunne tajuta, että nyt voi hyvällä omalla tunnolla vaan maata ja nukkua ja löllöttää:D Mulla oli siis eilen viimenen työpäivä. Viime kuusta kerty työtunteja aika kiva määrä, joten palkkaa odottelen jo hyvillä mielin! Tosiaan kun kuudelta saatiin viimenen asiakas ulos kaupasta, niin muutama minuutti oli pakko hyppiä ja huutaa paikallaan nättejä riemunkiljahduksia. Tuli niiiiin uskomaton fiilis, että nyt mä oon oikeesti siinä pisteessä et vuoden uurastaminen on ohi ja tuloksetki on ollu aika kivoja. Sain vielä tietää toissapäivänä senkin, että Rotarit antaa mulle avustusstipendin. Pieni taakka harteilla ollu nää raha-asiat, jotka näyttää nyt nekin loksahtelevan paikallleen.


Sain töistä läksiäislahjaks tälläsen Suomi- paketin, joka oli täynnä kaikkee suomistaffia. Angry birds- nameja, suomi-muki, sinivalkonen pyyhe ja huivi, salmiakkia ja kortti, jossa oli ihana teksti..:) Juteltiin viimestä kertaa meidän vuoropäällikön kanssa (vai mikä se on?), joka on aivan huippu ihana tyyppi. Pisti koko keskustelu ihan herkkikseks :D En olis uskonu, että toi marketti tulee oikeesti mulle niin tärkeeks ja että sieltä tulis niin hyviä ystäviä kun on tullu. No, jokatapauksessa uus aikakausi on nyt alkanu ja ens vuoden mä mielelläni oon työtön ja keskistyn sit vaikka siihen opiskeluun. hahahaha


Yks mun hyvistä ystävistä soitteli päivällä just kun olin sängyssä suklaalevyn kanssa tuijottamassa Serranoita, että lähenkö terassille istuskeleen nätin ilman kunniaks. Olin päättäny aamulla, että tänään mä en oikeesti lähe yhtään mihinkään vaan makaan kotona koko päivän. Enkä varsinkaa meikkaa tai vaihda mitään yöpaitaa epämukavempaa päälleni, mutta toisin kävi jälleen kerran :D Käytiin ostaan pehmikset ja myöhemmin päädyttiin Jack The Roosterin terdelle syömään naminami ruokia ja nauttimaan auringosta. Tää lomailu sopii mulla paremmin kun hyvin. Sovitaanko vielä, että seuraavat kolme viikkoo paistaa aurinko joka päivä? Deal?!



 Se matkalaukku tosiaan tuli viime viikolla tosi nopeella postituksella. Kokeiltiin heti pikkuveikan kanssa, että se nyt sit todellakin mahtuu mukaan:D Ja ihan hyvin mahtuukin. Tosta huomaa kui jätti toi laukku on vaikka varmasti siltikin ihan liian pieni mun kantamuksille. Aattelin huomenna jo vähän koepakkailla ja tsiikailla et miten tungen kaikki ja mitä on pakko karsia. Pitäis myös VIHDOIN viedä se viisumihakemus postiin kirjattuna kirjeenä, soittaa rokotekeskuskeen, varailla pari aikaa, käydä apteekissa... Oon varma etten taas muista (jaksa) tehä puoliakaan mistään mitä pitäis.






Oli viel pakko lisätä kuva kun leivottiin mun parhaan ystävän kanssa :D Halusin leipoo työkamuille vikan päivän kunniaks jotain niin kun on tapana, nii väännettiin sit 3 suklaakakkua. Yks onnistu ja kaks oli aika kuivia tapauksia. Arvatkaa mikä niistä me syötii...? 8)  No mut kyllä ne sielä alas meni ja ajatus tärkein, vai mitä? Ja onhan ne ny ulkonäöllisesti aika nättejä!


Mä lähden nyt yösiivoileen ja kuunteleen ilosta brassi- musaa! Boa noite people :) 

3 kommenttia: