tiistai 26. kesäkuuta 2012

Vähiin käypi

Mun rotari-takki tuli eilen! Hirveestä aikataulusta ja kiirestä huolimatta, oli pakko juosta postiin hakeen se ja heti päästä sovitteleen:D Se päällä tulee niiin vaihtarifiilis ja sellanen olo, että mä taidan oikeesti olla lähössä. (Jos joku ei tiiä vielä, niin ideanahan on se, et tohon bleiseriin kerätään vuoden mittaan pinssejä muilta vaihtareilta.Toi takki päällä myös matkustetaan ja käydään kokouksissa)

Luultavasti mun elämäni kallein takki...190 e! hui


Mulle ilmottautu jussina yks uus tyttö facebookissa, että mulle tulee kuulemma kolmaskin perhe ja se on sielä mun host-sisko. Elikkä perheet menee näin:

1. Äiti, isä ja 95- syntyny isosisko. Koko perhe vaikuttaa tosi rennoilta ja kunnon bilettäjiltä:D super innokkaita ja ilosia kaikki. Asuu keskustassa kerrostalossa.

2. Äiti, isä, 95-syntyny isosisko (ekan perheen siskon paras kaveri, mut lähtee ite nyt vuodeks Belgiaan), 22-vee isoveli, joka lupas esitellä Curitiban yöelämän ja 7-vee pikkusisko. Nääkin vaikuttaa samantyyppisiltä kun ekakin perhe, ainakin toi isoveli on tosi mukava. Kukaan ei vaan oikeestaan puhu englantia...:D Asuu kerrostalossa.

3. Kaks isosiskoo, joista toinen lähtee ite vaihtoon nyt tänä vuonna. Vanhemmat vaikuttaa aika tiukoilta ja puheista päätellen on tosi tiukkoja..:D Tässä voi olla mulle totuttelemista. 3 koiraa ja 1 kissa, 4-kerroksinen omakotitalo lähellä keskustaa. Tykkää pelata golfia, tennistä, futista ja harrastaa ampumista? 



Sain eilen laitettua matkalaukun tilaukseen! Sieltä pitäis huomenna tulla 118,5 litranen samsonite. Aattelin panostaa tohon laukkuun, niin ei tarvii sit pelätä hajoomista matkan varrella ja takuutakin pitäs olla 10 vuotta. 
Ja koska mulla on huomenna vihdoinkin vapaapäivä, niin olis tarkotus keretä maistraattiin notarisoimaan todistukset ja laittaa viisumi hommelit postiin..:) Eiköhän ne asiat rupee pikkuhiljaa oleen hoidossa!

4 kommenttia:

  1. Mitä suurimmat anteeksipyyntöni mikäli oot puhunut tästä aiemmin (olen sokea ja huonomuistinen mummeli ilmeisesti), mutta kyselisin vaan, että ottaako sun perhe rotarylta kanssa vaihtarin? Kun toisesta blogista luin, että siellä piirissä mistä se oli, piti ottaa (tai suositeltiin ainakin ottamaan) vaihtari kanssa yhdeksi jaksoksi, mikäli oma lapsi oli lähdössä...

    Kun mä en välttämättä meidän omaa perhettä suosittais vaihtoperheeks (eletään kaukana maaseudulla, vanhemmat on luonteeltaan aikas tiukkoja ja veljet lähtee just maailmalle niin ei täällä olis ketään vaihtariressukalle seuraksi...), enkä mä edes tiedä suostuisko noi ottamaan jotain vierasta nuorta meille... Anteeksi typerä avautuminen, mutta kun mä vaan vähän huolestuin.. :D

    T. Se sua aiemmassakin (vai sitä edeltävässä... apua en muista) postauksessa häirinnyt tyyppi.

    /vitsi tää on typerin kommentti ikinä :D Pahoitteluni!

    VastaaPoista
  2. hahaha mitä typerää tossa nyt muka oli! :D Mutta siiiis. Meiän perhe ei ota vaihtaria, koska rahatilanne on aika heikko ja meillä on pieni asuntokin, eikä äiti oikeestaan ees uskalla ootta. Haastattelussa kysyttiin, että olisko mahku ottaa vaihtaria ja tottakai vastasin et kyllä luultavasti, mutta myöhemmin sanottiin että ei oo todellakaan pakollista..:)

    VastaaPoista
  3. No kun mä koko ajan ängen kyselemään kaikkea tyhmää! :D

    Mutta hyvä tietää, kiitos taas kerran tiedosta! Mä varmaan tuun jatkossakin kyselemään tänne, mikäli ei haittaa.. :)

    VastaaPoista