perjantai 6. heinäkuuta 2012

Viimeinen viisumi ikinä

Huhhuh... Makoilin eilen rannalla, kun lähetystöstä soitettiin. että "hei, sun paperit oli muuten ok, mutta parista paperista puuttuu vanhempien nimmarit. Me lähetetään sulle nää paperit tänään heti postissa, niin kerkeet huomenna lähettää ne jo takasin, että ne on täällä maanantaiks. Oo nopee. koska sun viisumi rupee menee niin tipalle, ettei olla varmoja saatko sitä ajoissa."
No lähdin tänään sitte postille käveleen heti kun luukusta tippu kirjeen hakulipuke. Tiskillä hiffasin, että hei, eihän mulla oo mitään kuvallista henkilöllisyystodistusta kun passiki on sielä lähetystössä. Neuvottelin sen virkailijan kanssa niin kauan, että se helty ja anto mulle sen kirjeen :D Mun oli tarkotus mennä ensin äitin työpaikalle tunti bussilla ja siitä toinen tunti iskän työpaikalle, että saisin ne nimmarit ja voisin kiikuttaa kirjeen uudestaan postiin. Onneks tajusin aukasta kuoren siinä postilla, meinaan sisällä olikin yhen toisen vaihtarin paperit. Soitin lähetystöön ja ne sielä selitteli, että ohoooo nyt on paperit menny sekasin. Ne sun omat paperit on ihan ok, mutta voisitko ystävällisesti lähettää ne Vilman paperit meille takasin 8)"
Ne lupas hyvitykseks tehdä mun viisumin heti ensiks, että sit kerkee varmasti. Ärsyttävä virhe vaan :D no, eipä oo huolta enää että pääsenkö lähteen vai en...


Mä lähden nyt juokseen taas asioille ja nauttiin tosta kelistä. Oli vaan pakko tulla purkaan tää ärsyttävä stoori:D beijos! nauttikaa nyt auringosta kun on mahollisuus!

2 kommenttia:

  1. Pitääpä liittyä lukijaks! Mä oon nyt ruvennu ajattelee vaihtariks lähtöä ja brasilia olis muuten toai hyvä maa, mutta portugalia en puhu sanaakaan... Ajattelin tosin lähteä vasta 2014, joten kyllähän tässä kerkeää oppia!
    Kirjoittele ahkerasti, haluan tietää kaiken sun vaihtarivuodestas:))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee! No mä puhun vaan 3 sanaa portuguesia, eli en hirveesti paremmaks pistä..:D lupaan kirjotella! kiva saada uus lukija :)

      Poista