torstai 17. tammikuuta 2013

Rannalle sannalle seikkailemaaaan

Yritän taas kuumeisesti pakkailla näin tuntia ennen lähtöä. Oon lähössä taas mun ensimmäisen perheen kanssa rannalle :) Mennään nyt ensin taas Guaratubaan, jossa niillä on talo. Tarkotuksena olis vähän ajella muillakin biitseillä ja maanantaina ajetaan Florianopolikseen!! Oon tästä fiiliksissä, kun kaikki sanoo että Florianopolis on vähän niin kun mini-Rio :) Guaratuban ranta on jees, mutta kiva päästä ns. paremmalle biitsille. Ollaan maanantai-tiistai yö hotelissa ensimmäisen perheen kanssa ja vissiinkin tiistaina tää mun tänhetkinen perhe tulee hakemaan mut ja jään niiden kanssa vielä neljäks päiväks Florianopolikseen. 



Tartutin mun isoveljen tähän nuhaflunssaan, niin eilen vaan löllöiltiin pitkin taloo syöden mun viimestä konvehtirasiaa ja kuunnellen musaa. Illalla tosin oli pakko päästä ulos, niin lähettiin kävelylle. Kierrettiin ties mistä ja tunteja kerty melkein kolme! Kunnes rupes sataan niin oli pakko tulla kotiin. Oli ihana kävellä, kun kaupunki oli hiljasempi kun yleensä, eikä kaduilla näkyny oikeen ollenkaan ihmisiä. Harmitti vaan kun en tajunnu ottaa kameraa mukaan! Yövalaistuksella kaikki Curitiban rakennukset ja kadut on upeen näkösiä...Muutaman huono kuva me veljen kännykällä saatiin otettua :D





Haluisin väsätä 22. päivä jotain vähän kivempaa postausta, ihan vaan täällä olon puolivuotispäivän kunniaksi. Ei, en suostu sanoon tota ääneen, enkä käsitä millään että oikeesti KUUSI kuukautta, puoli vuotta, monta monta viikkoa ja kymmeniä kymmeniä päiviä? Nyyh, justhan mä tulin :( Nyt ei enää laske, että kuinka kauan on ollut täällä, vaan että kuinka kauan on Suomeen paluuseen. Pelottavaa. Tosin tänään mä just unelmoin sellasesta kirpakasta pakkaspäivästä: paljon lunta, aurinko ja sopivasti pakkasta. Okei, ehkä nyt vaan pakkaan kiltisti ne kymmenet eri biksut laukkuun ja lähen rannalla :D Netti sielä on hitaampi kun brassejen bussiliikenne, mutta ehkä mä saan jostain postailtua. Jos en, niin palaan taas 10 päivän päästä! Tässä teille vielä ihanaa Michel Teloo ja Gusttavo Limaa ;)







Pss. Vähän vielä brasilialaista funkkia, jota kaikki sanoo inhoovansa, mutta silti löydät kaikki tanssimasta näiden tahtiin :D Tää biisi on piinannu mun päässä uudesta vuodesta lähtien...



Nyt adios, beijos!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti