maanantai 21. tammikuuta 2013

puoli vuotta!!

Talla hetkella ma makoilen Florianopoliksessa hotelissa, 11. kerroksessa katsellen ikkunasta merelle ja kuunnellen musaa. Taa kaupunki on aivan uskomattoman kaunis! Naita maisemia ei sanat riita kuvaileen. Kunhan paasen kotiin, niin taytan mun koko blogin rantakuvilla ja selostan kaiken erikseen, mutta nyt on pakko painua pehkuihin. Oli vaan pakko tulla heittaan pikamoikat ja hehkuttaan etta tanaan PUOLI VUOTTA BRASILIASSA. Ihan hullua mihin aika on kadonnu :D
Muutama kuva viime paivien tunnelmista!






Beijos, Anniina <3

4 kommenttia:

  1. WAU. En voi muuta sanoa. Noloa myöntää, mutta luin sun kaikki postaukset vaihtovuodesta alusta loppuun asti, meni joku pari tuntia :D Ite sain just tietää että lähden Brasiliaan Rotareiden kautta joten tosi ihanaa lukea millasta sun elämä siellä on. En malta odottaa mun lähtöäni! Jatka ehdottomasti tänne kirjottamista samalla tavalla, mä ainakin jään odottelemaan innolla uutta postausta :) Kaikkea hyvää sinne <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aww ihana! Mä niiin muistan kun olin samassa tilanteessa kun sä oot nyt :D Istuin kaikki yöt lukemassa monta tuntia blogeja ja mietin just että minkälaista se tulee mun kohdalla oleen. Kysy aina jos on jotain kysyttävää, vastaisin mielelläni! Ja jään kanssa seuraileen innolla sun blogias :) Oot päässy todellakin oikeeseen maahan, voit olla tyytyväinen!
      Kiitos paljon <3

      Poista
  2. Siis aivan ihana tää sun blogi !! Ite sain just tänään kuulla että pääsen vaihtoon Brasiliaan 2014 !! Tää sun blogi saa mut vaa oottaa enemmä ja tosiaa 1.5 vuotta voi tuntuu kohtuuttoman pitkältä ajalta:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos!! Huippua!! Aika menee onneks nopeesti ja oot Brasseissa ennen kun huomaatkaan! ;)

      Poista