keskiviikko 7. marraskuuta 2012

Muito feliiiiiiz!


Tiiättekö niitä päiviä kun kaikki menee täysin pieleen ja just niin päinvastasesti kun oot suunnitellu? Musta tuntuu et näitä on aika usein, mut tänään on ihan vastakohta tälle. Oon vaan niin fiiliksissä kaikesta, että tätäkin kirjottaessa hymyilen täällä suupielet kattoo ylempänä, eikä vaan pysty lopettaan :D



Tää viikko on hujahtanu taas melkeinpä puoli väliin ennekö oon kerenny ees huomaan, Vietettiin tosiaan loma sielä rantatalolla, joka oli tosi huippua Keli ei oikein suosinu, vaan oli me melkein koko ajan pilvistä, niin ei tullu rannalla vietettyä ihan hirveesti aikaa. Kyllä me sielä joka päivä käytiin ja pääsin pitkästä aikaa mereen puljaan moneks tunniks. Muuten vaan syötiin ja nukuttiin ja käveltiin paikallisille rantakaduilla :) Lauantai-iltana mentiin Caiobaan, eli yhelle tykätylle rannalle. Syötiin ja naurettii pitkälle yöhön ja palattiin sitten myöhemmin takasin Ipanemaan. Meitä oli siis tosiaan meidän perhe, eli minä, pikkusisko, isoveli, vanhemmat, äitin sisko ja sen lapsi, plus vielä isän sisko ja sen lapsi ja avomies. Parina päivänä tuli vielä muitakin sukulaisia, niin koko ajan oli kyllä talossa elämää:D Mulla tosin meni toi niin rennoissa merkeissä, että heräsin aina yhden aikaan söin, nukuin rippumatossa parin tunnin päikyt, kävin makoilemassa rannalla ja syömässä churroja, otin suihkun, nukuin taas vähän ja illalla aina lähettiin johonkin. Eli kaikenkaikkiaan aika bueno viikonloppu! (ps. söin rapuja ja kaiken maailman mereneläviä, eikä tarvii kyllä uudestaan syödä:( )













Maanantaina olin vähän huonovointinen, niin skippasin suosiolla koulun. Iltaa kohden oli kuitenkin jo parempi olo, niin kaveri M tuli hakeen mut ja mentiin sen luokse leipoon muffinsseja ja hengaileen.Siinä menikin sit jo koko päivä ja kello oli niin paljon, ettei muuta kerennykkään touhuun. Eilen menin kouluun heti 7.30 (OLIN AJOISSA!!!) ja koulun jälkeen portugalin tunnille. Siitä vielä Axellen kanssa salaateille ja kotia kohti :) Oli kuitenkin niin mahtava ilma, ei liian kuuma eikä kuitenkaan kylmä, niin soitin yhelle lähistöllä asuvista kavereista ja mentiin vielä parin tunnin kävelylle. Iltasin tää kaupunki on vaan niin kaunis, että voisin suurinpiirteen asua tuolla puistoissa!! Kotiin kun saavuin niin päätin, että en kyllä enää avaa konetta, koska siinä menis ainakin se pari kolme tuntia :D Joten jee, olin nukkumassa jo puolenyön jälkeen!
Aika nättiä, eikö? ;)
Entä tänään? Maailman paras päivä! :D En tiiä mikä tässä niin hyvää on, ehkä vaan yksinkertasesti kaikki. Heräsin taas kuudelta, ja kaveri tuli hakeen mut 7 autolla ja ajettiin yhteen raflaan syömään aamiaista. Miten paljon tälläset arjen pikku muutokset voi piristää? Sen jälkeen sainkin kyydin suoraan kouluun ja sen pari tuntia kerkesin oleen, kunnes muilla alko kokeet. Joten pääsin ulos koulusta jo 10.30 (saanko myöhemmin ihan vähän vaan kritisoida tätä näiden koulujärjestelmää? miten hiton hankalaks voidaan kaikki tehdä?). Tulin kotiin siis 11 aikaan ja mun kylppärin seinälle oli vihdoin ilmestyny koko seinän kokonen peili! :D kuinka diivalta kuulostan kun sanon tän, mutta oon ollu niiin ongelmissa kun aina joutuu meneen kaks kerrosta alaspäin kun haluaa meikata ja muutenkin kaikki tavarat ja vaatteet ja kaikki on ihan eri paikoissa. Tää helpottaa mun elämää niin paljon että oli pakko kiljua ilosta ja saada muutama outo katse host-veljeltä.



Mutta nyt makailen vielä hetken auringon paahteessa ja lähen takasin keskustaan. Vuorossa olis manikyyriä, vähän shoppailua ja muutama kupponen kahvia :) ADIOOS!

3 kommenttia:

  1. jeejee kiva kun oot palannu takasi postailun ääreen:)! oon kateellinen...

    VastaaPoista
  2. Jeeee et tiiä kuinka ilonen olin kun näin kommentin sulta!! :) hehe kiva tietää et lueskelet tätä...:)

    VastaaPoista
  3. Hehee tottakai mua kiinnostaa mitä sulle sinne päin maailmaa kuuluu!!:)

    VastaaPoista