torstai 1. marraskuuta 2012

mitä sinulle kuuluuuu?

Heipsan!
Tänään on ollu täysin tavallinen päivä, eli ei mitään hirveen ihmeellistä kertoilemista. Aamulla oli tarkotuksena mennä 7.30 kouluun, mutta koska väsymys otti vallan niin menin sitten vasta 9.10 alkavalle tunnille. Oon nyt joka päivä tottunu herään siihen kun aurinko porottaa kaikista ikkunoista ja luulee kuolevansa kuumuuteen, mutta tänään olikin vähän synkempää ja kylmempää :( Huom, kylmällä tarkotan niinkin kylmää kun +25. Tuli kyllä toisaalta ihan tarpeeseen, meinaan toi 4 kertaa päivässä suihkussa käyminen ja hiestä märkänä 24/7 oleminen alko jo käymään vähän tukalaks.:D meidän talo kun on täysrempassa, niin ilmastointi tai hyvä ilma ei oo oikeen osuva käsite.



Koulu oli taas yhtä kiinnostavaa kun joka päivä. Paitsi että mä en nukkunu tänään! Käytin ajan mm. lukemalla ihmisten tekstiviestejä ja yrittämällä suomentaa niitä, tekstailemalla muille vaihtareille ja muuten vaan höpöttämällä kaikille kaikesta maan ja taivaan väliltä, niin ettei kukaan varmastikkaan pystyny keskittyyn :D
Huomenna on siis feriado, eli vapaapäivä. En nyt taas tiiä miks, kun näitä on harva se viikko. Osu kyllä ihan oikeeseen kohtaan, en meinaan milläään oliskaan jaksanu mennä kouluun huomenna. Lähetään tunnin päästä kohti rantataloo ja vietetään sielä seuraavat kolme päivää. En pistä yhtään vastaan pitkään nukkumista, rannalla makoilua ja auringon palvomista. Johan oiskin korkee aika saada kunnon bruna pintaan :)
Ainiin mulla jäi tän päivän ketominen kesken. Koulun jälkeen käytiin hakeen mäkkäristä top sundayt, ja talsittiin portugalin tunnille. Tällä kertaa oli ihmeen rento tunti ja väsättiin pareittain dialogeja, joissa piti olla 40 puheenvuoroo... Puolessa tunnissa oltiin saatu 3 aikaseks, kun mulla ei toi keskittyminen oo sitä parasta luokkaa D:



Tunnin jälkeen käppäilinki taas sen 25 minsaa bussipysäkille ja samassa bussissa sattu oleen mun host-iskä. Bussimatka taas kesti ja kesti, niin kun  aina. Tällä kertaa sen takia et monta poliisiautoo oli katkassu tien ja venaili rynnäkkökivääreineen ympäri katua. Suomessa jos oisin tollasen tilanteen nähny, niin luultavasti olisin itkeny ja ristiny käteni, että älä anna mun kuolla vielä, mut täällä on niin tottunu näkeen kaikenlaista, että vääntää vaan musiikkia kovemmalle ja miettii että mitä sitä söis tänään:D Käytiinkin sit iskän kanssa hakeen marketista tuoreita sämpylöitä ja pullaa ja kaikennäköstä. Täällä varmaan päivän paras hetki on tossa 6 aikaan, kun juodaan aina kahvia ja syödään leivoksia ja voileipiä ja ties mitä.
Mulla on nyt hirvee into kirjottaa, mutta pakko vissiin lähtee pakkaileen biksut ja aurinkolasit kassiin ja juosta autolle ettei noi vaan unohda mua! Viimeks kun oli loma ja lähettiin rannalle, niin se matka kesti sen 8 tuntia  vaikka olis tarkotus kestää vaan 2, niin nyt jo kauhulla ootan että mitä tästä tulee:D Ei vais, musta on ihan kiva istuskella autossa ja katella maisemia.




Ainiiin vielä yks juttu! Haha, oon saanu niin hyvää kommenttia tänään kun oon nilkuttanu koko päivä. Toissayönä söin mun huoneessa ja päätin sit hiipiä alakertaan ihan hiljaa viemään astioita. Arvaatkaa onnistunko kaatuun rappusissa niin, että kasi ja jalka auki....Kuulin vaan kun kaikki aukas ovensa että mitä ihmettä täällä tapahtuu, mut siinä vaiheessa olin jo hiipiny vessaan piiloon, kun en halunnu huolestuttaa ketään :D Aamulla heräsin silleen, etten pystyny astuun tällä jalalla ollenkaan, ja päätin jäädä kotiin nukkuun. Host-mama kysykin sit et kuulinko mä hirveen rymähdyksen yöllä. Eeen tietenkään, mitä muka tapahtu? Myöhemmin se huomas mun verisen kyynärpään niin oli pakko sanoo että joo, vähän lemasin tossa portaissa, mutta TUDO OTIMO, eli kaikki mahtavasti :D nyt se on vaan turvonnu ja siinä on iso epämääränen paise. Taidan käydä ostaan laastareita ja putsata vähän, niin thats it, koska nyt pystyn jo suurinpiirteen kävelee hyvin.
Hyvää alkavaa viikonloppua kaikille! Nauttikaa Suomalaisia herkkuja munkin puolesta tänä viikonloppuna, koska mun tekee ihan hirveeeesti mieli :)
Beijos!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti