perjantai 10. elokuuta 2012

buuuuhuuuuuuuuuu

Lisää kuvateksti
Mista tietaa, etta Anniina on talossa? Siita etta kahtakaan viikkoo ei voi olla ilman laakaria :D Niinhan siina taas kavi, etta mun selka aity niin pahaks et eilinen meni itku silmassa kun en pystyny liikkuun ollenkaan ja jokanen liike aiheutti ihan jarkyttavan kivun alaselkaan. Vaikka oon monta kertaa murtanu jalkaa ja katta, niin taa oli ihan eri luokkaa; Aina jos katso alaspain tai yritti nostaa lattialta jotain nii kyyneleen vaan valu ja huusin kun mikakin pikkuelain jota yritetaan tappaa. Sain host-iskalta jotain tosi vahvaa laaketta joka laitto tosi vasyneeks. Illalla meille tuli paljon siskon kavereita ja voin sanoo etta valilla havetti, kun en pystyny ees kaveleen runko suorassa. Mutta ilta meni laakkeen voimalla hyvin ja yolla alko taas pahempi kipuilu... Tanaan siis paadyin klinikalle ja laakari epaili pariakin juttua (joille en tiia suomennosta) ja maaras laakkeita. Viikonloppu vuodelevossa, GREAT. Ei talle viikonlopulle oliskaan ollu mitaan muuta menoo kun maata sangyssa kattoo tuijotellen :D 
host sis number 2 ja Matheus! 
Kuka loytaa mut >D
Kaiken kaikkiaan oli tosi kiva ilta ja tuli taas muutama uus kamu lisaa! Se on niin sopoo kun ihmiset tulee ujosti yrittaen puhuu englantii ja pyytelee hirveesti anteeks kun ei osaa sanoo mitaan.Say something in your language! Syotiin aivan alyttoman hyvaa ruokaa ja jalkkariks mansikoita ja viinirypaleita dipattuna suklaaseen ;) 
Mulla on nyt mahku laittaa paljon kuvia kun oon siskon koneella, niin tassa olis kuvia Jardin Botanicosta, siita puistosta :) 









AITII miksei sielta tipu yhtakaan kookosta!? 




Oon ihan unohtanu laittaa kuvia meidan kodista! Tassa siis muutama sisalta otettu ja pari ikkunasta otettuu joista nakyy vahan milta mun kotikatu nayttaa :) Musta on ihan huippuu asuu  vahan niin kun kerrostalossa niin kun oon tottunukki asuun! Tallanen pienehko sopo arparment on enemman mun makuun kun kolkko ja iso omakotitalo...:)








JEHUU vihdoin sain vahan ees paiviteltya kuvia! Nyt takasin sankyyn paranteleen... Jouduttiin peruun rannalle menokin tan takia :( Lahetaan kuitenkin jossain vaiheessa  johonkin raflaan syomaan: hyva ruokahan auttaa vaivaan kun vaivaan ;) Hyvaa viikonloppua kaikilleeee!









4 kommenttia:

  1. voi sua:( parane nyt sit pian ja hyvä jos pääsit lääkäriin:) ihania kuvia!! ja en tajuu et miten siel voi olla talvi jos lämmintä on joku 30astetta :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihii kiitos <3 niimpa, ihan huippuu et on tooosi lammin! skypetellaan pian

      Poista
  2. sulla on tosi kiva blogi:) ihania kuvia ja toi paikka näyttää niin kivalta:)) pidä kiva vuosi!

    käyppä kattoon mun blogi;) http://keepcalmandcheer-on.blogspot.fi/

    VastaaPoista