maanantai 21. toukokuuta 2012

is anybody out there?

Minä täällä taaas. Pitkästä aikaa kylläkin. Mua ärsyttää blogipostauksien alussa olevat selittelyt kiireistä ja siitä kuinka ei oo aikaa postata, mutta pakko sortua tähän nyt itsekin:D Ei oo kerta kaikkiaan ollu aikaa istua koneen ääressä pitkiä aikoja.. Mutta nyt muutamaa kuvaa ja hieman selostusta. Viime viikko meni oikeestaan aika rennoissa merkeissä; vaan kolmena päivänä töitä,  kerkesin näkee paljon kavereita vihdoinkin ja viikonloppuna pitkästä aikaa tuli "vähän" edes juhlittuakin. Olin jo kerenny unohtaa, miltä tuntuu kunnolla irtautua arjesta ja tehdä mitä ikinä haluaa... Ulkona tuli syötyä sen 7 kertaa viime viikon aikana ja lauantaikin veny aamun puoleen.





Te jotka asutte Treellä, ootteko käyny ylä-grillillä? :D vitsi mä rakastan sitä,  ihan jopa aamu viideltä oli pakko päästä..

Joo, nyt sitä tärkeempää asiaa. Sain mun guarantee formit Brasiliasta viime maanantaina. Kerkesin jo pelästyä, kun tajusin etten ollu muistanu ilmottaa sinne mun uutta osotetta, mutta posti onneks käänsi kirjeen ja paperit löysi oikeelle omistajalle. Eipä niistä oikeestaan mitään uutta löytyny, mutta silti huippua saada mustaa valkoselle ja paperit ihan omaan käteen :) 

Ymmärrän tästä pelkästään oman nimeni:D hahaha sekin kirjotettu väärin





                                                          
Mä oon nyt siis valmis hakeen viisumia, ja se rumba pitäskin vissiin jo ens viikolla alottaa :) Tänään on tasan kaks kuukautta lähtöön.. Hui miten nopeesti aika menee?? Hyvä juttu totta kai, tuntuu vaan hurjalta. Käväsin ostamassa viime viikolla myös suomi-portugali-suomi sanakirjan. Luin sitä innolla tunnin, kunnes tajusin että munakoiso tai aivoinfarkti ei ehkä oo niitä kaikista tarpeellisimpia sanoja...



Mutta nyt nukkumaan, koska mulla on ollu tän ja eilisen aivan hemmetin huono olo:/ Johon ei ehkä auttanu hirveesti tän päivänen reenaus.......  Boa noite everyone! Pakko lisätä vielä kuva mun ihanasta lutu pikkuveikasta! Yks niistä ihmisistä, joita tulee eniten ikävä vuodessa..:(

ihana Max 5kk **

2 kommenttia:

  1. Mulla on samanlainen sanakirja! :D oon niin onnellinen kun ne guarantee formit tulee jo nyt takasin, olin ihan varma et ne tulee liian myöhään ja en kerkee saaha viisumii tai jotain vastaavaa, haha :D Mut enää 2kk, huippuu!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. wuhuuu :D nojoo hyvä kyllä et tuli ajoissa!! Pitäs vaan saada se viisumijutska vireille.... kelaa, tänään alle 2kk!!

      Poista