perjantai 1. kesäkuuta 2012

1st of june!

Arvatkaa kaikki, mitä tapahtuu ens kuussa? Tuntuu niiiiiin hullulta että ens kuu on jo heinäkuu, ja mä lähden vuodeks pois. Aika rientää aivan tajutonta vauhtia ja pikkuhiljaa jo rupee itteensäkkin jännittää.
Huomenna on kevätjuhla ja loma alkaa virallisesti. Mun peruskoulu on ohi ja ens vuoden istun brasilialaisessa lukiossa!? Voisko jouku auttaa mua käsittään et mitä tapahtuu:D
Tein rotareille avustusanomuksen ja sainkin niiltä avustuksen siihen bleiseriin. Oon siitäkin happyhappy, koska 190 euroo tuntuu jo kummasti :) Matkalaukkukin pitäs hankkia vielä, mutten tiiä minkälainen ja mistä, koska niittenkin hinnat on ihan pilvissä... Eniten mua pelottaakin toi pakkaaminen, koska oon ostanu tässä lähipäivinä ja kuukausina aivan hirveeesti kaikkee (tosi fiksua??) ja nyt  ei pysty ottaan puoliakaan mukaan:D Mutta ehkä tästäkin selvitään?
Oon ollu nytte viikon kipeenä.. aivan tajuton kurkkukipu ja ääni poissa. On ollu hieman vaikeuksia jaksaa töissä, mut onneks vaan kuukausi sitäkin jäljellä. En kestä tätä mun päivien laskemista??:D Onks kellään muulla sitä ongelmaa, ettei osaa elää tässä päivässä vaan miettii tyyliin ens vappua?



Nyt jälleen ässää kohti! Muutama ihana asiakas jo eilen murehti, että unohdanko mä ne kokonaan:D voi ihanat:)





4 kommenttia:

  1. meetkö siis suoraan ysiltä vaihtoon? eli periaatteessa normaalia vuotta aikasemmin?:)

    VastaaPoista
  2. Mäkin oon lähössä nyt heinäkuussa 9.7 Brasiliaan exploriuksen kautta, mutta tosin eri osavaltioon, Maranhaoon :D Ja mulla oli suurinpiirtein samanlaiset tunteet ku sain tietää et pääsin sinne ! Pompein kans tyylii katossa ja piti soittaa samantien varmaa 20:lle tutulle ja kertoo heti uutiset.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vautsi!:) Se oli kyl ihan uskomaton tunne! Ei pystyny oleen hymyilemättä hetkeekään..:D

      Poista