torstai 3. toukokuuta 2012

Tiiiiired

Kello on yli ykstoista ja mä vasta äsken pääsin kotiin. Kouluun 7.20 lähteminen on mulle jo joka aamunen voitto, mut sen päälle vielä 6 tuntia koulua, tunnin tauko ja 6 tuntia töitä, on jo supersaavutus. Muutenkin tää päivä oli aiivan tuhoontuomittu heti aamusta alkaen. Onneks loppua kohti parani ees hiukan. Okei, oon kohta menny tällein vuoden, mutta loppu alkaa jo häämötteleen. Kuukausi koulua ja kaks kuukautta duunissa painamista. Sitte mä oon done!
Lähin vappuna Mikkeliin mun vanhan ja hyvän ystävän luo. Oli pakko päästä pois Tampereelta, ei houkuttanu yhtään sekoilu- ja koskenranta- meininki:D Liput käteen ja junaan körötteleen neljäks tunniks. Tampere - Pieksämäki - Mikkeli. Yksin junalla matkustaminen on ehkä yks rauhottavimmista jutuista mitä tiiän. Kerkesin taas kaiken arjen vilskeen keskellä kunnolla uppoutuun omiin ajatuksiin ja ylläri ylläri, Brasiliaan!
vappufiiliksii haha
Mikkelissä on jotain super kaunista. En tiiä onko se vaan se, että uus on aina uus, mut tonne on aina ihana mennä. Kaikki naamat on uusia ja paljon ihania rakennuksia ja vaikka mitä! Tollaset pikkuvisiitit auttaa jaksaan kummasti ja oppii arvostaan omaa kaupunkiaansakkin;)
Jääkaapista löyty minttua niin pakko oli parit mojitot pyöräyttää:) nam!
"Ota musta tällänen turistikuva"
"Nyt sä rentoudut ja mä kokkaan" ...okei en pistä vastaan.
Mulla oli aivan tositosi kiva vappu! Ruokaa, pitkiä keskusteluja+ yöllisiä kävelyjä! Oli ehkä vaan ihan hyvä jättää se örveltäminen vähälle ja ottaa ihan iisisti:D Huomenna voisin vihdoin kirjotella siitä hakuprossessista! Ensimmäinen päivä pitkään aikaan, ettei oikeesti tarvii tehdä yhtään mitään. Oon onnellinen.

Näihin kuviin, näihin tunnelmiin, boa noite ja lot of bejos!!

6 kommenttia:

  1. Mistä syystä sä suudelet sitä tyyppiä? :D

    VastaaPoista
  2. mä olin curitibassa vaihossa 2010-2011!:D sulla tulee ihan huippu vuos :) kaikenlisäks ollaan vielä kaimojakin!:D

    Anniina

    VastaaPoista
  3. jee kiva kuulla!:) mikähän meitä Anniinoita vetää sinnepäin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en tiiä :D mä muuten kirjotin blogia ku olin siellä ni jos haluut lukee sen ni täs on osote http://anniinanvuosi.blogspot.com/ on siel jotain :D en kovin ahkeraan kirjottanu :D

      Poista
    2. Hei ihanaa kiitos! Tuntuu ettei Brasiliasta löydy oikeen blogeja:D jee mahtavaa

      Poista