perjantai 12. huhtikuuta 2013

Haasteellinen

Kiira anto mulle haasteen niin innoistuin tässä nyt sit väsään tälläsen :D

Ohjeet: Tämän pienen palkinnon tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, jolla on alle 200 lukijaa. 

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän pitää valita 11 bloggaaja, jolla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista.


11 asiaa:

1. Pidän itteeni helpostilähestyttävä ja avoina ihmisenä, enkä halua koskaan tuomita ketään :D Mutta sit jos tosissaan ärsyynnyn johonkuhun, niin se mielipide pysyy helposti enkä jaksa enää ees yrittää tykätä.

2. Oon kunnianhimonen ihminen ja uskon että kaikki on mahollista jos vaan jaksaa yrittää tarpeeks ja haluaa tarpeeks. Ärsyynnyn ihmisistä jotka on vaatimattomia ja luovuttaa heti ekassa mutkassa.

3. Oon niiiin laiska ihminen. Joinakin päivinä saatan tuijottaa roskista koko päivän miettien, et se pitäs tyhjentää, mutten kuitenkaan jaksa tehä sitä. Toisina päivinä taas oon niin innokas, ettei puhti meinaa loppua millään.

4. Innostun helposti kaikesta ja oon heti mukana kaikessa, mitä ehdotetaan :D Jotenkin on niin sellanen "no eipä tarvii ainakaa miettiä myöhemmin miksen tehny"- asenne.

5. En kestä kun kaikilla on iPhone. Sikakätsy vehje ja oon itekki kaavaillu sen hankkimista sit kun rahatilanne sallii, mut en ymmärrä sitä riippuvuutta mitä se aiheuttaa. Meet jonkun kans kahville ja tää roikkuu pelaamassa tai instagrammissa tai missä vaan?? Melkein kaikki joilla se on, räplää sitä KOKO AJAN. Kaikista epäkunnioittavinta sille, kenen kans oot :D Koskee toki muitakin puhelimia.

6. En tiiä mun tulevaisuudesta mitään ja joka päivä joku kysyy, että mikä musta tulee isona, eikä mulla oo mitään hajua :( siis ei minkäääänlaista hajua. Oikeestaan mikään ei kiinnosta, vaikka tykkäänkin sikana tehdä töitä.

7. Pelkään Suomeen palaamista ja sen kaiken alottamista ihan hirveesti. Toisaalta on motia ja haluakin palata, mutta sit toisaalta en vaan osaa kuvitella itteeni takasin Suomessa ja takasin siinä, mistä lähin vuosi sitten... Kaikki ne vanhat kuviot tuntuu ahdistavilta :D

8. Oon suht jääräpäinen ja kun päätän jotain, niin pidän sen ja sitä on vaikee muuttaa :D Ja vaikka tietäsinkin olevani väärässä nii en myönnä sitä heti hahaha

9. Mut saa helposti iloseks ja kaikki pieni ja vaatimaton on musta parasta! Axelle toi mulle reissultaan avaimenperän ja iloitsin siitä monta tuntia haha

10. Oon täysin varma, etten tuu asuu loppuelämääni Suomessa. Jo ihan pienestä asti aina ollu kova polte ulkomaille ja tää vuosi on vaan vahvistanu asiaa :D

11. En tykkää huomiosta ja toissapäivänä kun olin lenkillä niin tulin kotiin mouhoten siitä, et on se nyt kumma kun ei saa rauhassa ees lenkille mennä. Kaupassa ihmiset tuijottaa kun olisit alien, kaduilla jokaikinen auto tööttää, ihmiset huutelee ja pysähtelee sun kohdalle. Ihan vaan sen takia että erotut joukosta ja sun naamas huutaa sitä, että oot ulkomaalanen. = En malta oottaa et Suomessa voi kävellä rauhassa ilman sitä että tunnet viistoista silmäparia selässäs.



1. Oliko 11 asian keksiminen itsestäsi vaikeaa?
- Enpä mä noita ihan hirveen pitkään miettiny :D

2. Mitä odotat tältä keväältä?
- No no, täällä on nyt kyllä just talvi tulossa, mut jos Suomen aikaan ajatellaan niin lisää kokemuksia ja paljon paljon paljon ihania hetkiä kaikkien ihmisten kanssa, jotka joutuu kohta jättään tänne.

3. Kenen seurassa haluaisit olla juuri nyt?
- Hmmm, kaikista mieluiten just nyt veljien ja siskon kanssa! Ja sit parhaat suomikamutkin ois aika jees :)

4. Mihin maahan haluaisit matkustaa?
- Belgiaan, Meksikoon, Indonesiaan ja Ausseihin ainakin!

5. Lemppari vaatteesi?
- Iso yöpaita ja löysät shortsit! Niiiin mukavat :D

6. Onko sinulla ikävä jotakuta?
- Liian montaakin ihmistä, mut siihen on jo niin tottunu ettei sitä osaa enää ees oikeen ajatella. Sisaruksia, perhettä, kavereita! Jopa mun ekaa ja tokaa perhettä täällä brasseissakin :D

7. Mistä musiikista tykkäät? Linkkiä tähän :)
 - Ihan laidasta laitaan kaikesta :D Joskus voi olla iskelmää, toisena päivänä räppiä ja huomenna funkkia. Just nyt soi tää

8. Kenen julkkiksen kanssa haluaisit viettää päivän?
- Paula Fernandes!

9. Unelma-ammattisi?
- Sanoppa se D: 

10. Mitä pelkäät?
-  Brasseista lähtöö, tiistain hammaslääkäriä sitä etten pääse vaihtaan perhettä sillon kun ois tarkotus :D

11. Parasta tässä päivässä on/oli?
- Jääkylmä cappucino ja keskustelu jonkun miehen kanssa, joka oli asunu jenkeissä 15 vuotta :D

Anteeks laiskuuteni ja tään haasteen idean pilaamisen, mutta annan kaikille samat kysymykset ja haastan jokasen mun lukijan, jolla on oma blogi! :D Haha, go for iiit!

Ps. Alla päivän varsinainen postaus!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti