maanantai 10. syyskuuta 2012

My cousin is the best


Pikapäivitys! Valitin tänään mun serkulle kuinka huonossa kunnossa mun läppäri on, niin se alko tutkiin sitä ja näyttäs siltä että TÄÄ TOIMII! :D Ainakin nyt tän illan. Ihan mahtavaa saada omat kuvat ja kaikki takasin ja jos vaikka pääsisin tännekkin päivitteleen useemmin! Kaikki asetukset on suomeks mut tää serkku muistaa joka lauseen ja kohdan ulkooo:D hullu poika! TE AMO CAIQUE <3
Tänään oli kuuma päivällä ja nyt sataa ihan kaatamalla ja välkehtii aina välillä. Haettiin siskon kanssa O.C:n eka tuottari vuokraamosta ja katteltiinkin neljä jaksoo heti alkuun.Tuli jotenkin ihanan kotosa olo ja tajusin etten oo kattellu teeveetää pariin kuukauteen! En tiiä mikä on, mutta hirveen laiska olo koko ajan eikä millään jaksas lähtee mihkään. Oon nähny nyt joka yö ihan oudon realistisia unia ja välillä painajaisiakin ja heräilen tosi usein, mikä ei oo todellakaan normia mulle. Viime yönä havahduin vessasta peilin äärestä tuijottamasta itteeni:D Aattelin vissiin että olis jo aamu vaikka olin nukkunu vaan alle tunnin. Muutenkin joka aamu kun herään niin särkee päätä ja on ihan ällö olo. Onks kellään ideaa mistä johtuu?
 Niin ja mulla on kriisi mun hiusten kanssa. Tuntuu että mun hiukset on jo niin ohuet että päälaki paistaa kohta lävitte...Ja vaikka pesisin hiukset aamulla niin ne on jo illalla ihan likasen näköset. Seuraavana päivänä ihan järkyttävät:D MIKSI? On vaan ihan outoo kun on tottunu panostaan ulkonäköön ja täällä tuntuu siltä kun kulkis koko ajan suoraansanottuna näyttäen harakanperseeltä. Mutta noi hiukset mua kauhistuttaa oikeesti... Mitä teen sitten kun oikeesti on enää muutama hius jäljellä:(!? ÄITI AUTA.

Luin tänään 3 tuntia portuguesia ja tuli heti paljon parempi fiilis :) Nyt muutamaks tunniks nukkuun ja 6 taas ylös. Huomiseks olis luvassa ainakin koulu,portugalin tunti,treffailua vaihtareitten kans,lounas Habibi´s:ssa ystävän kanssa,skypettelyä illemmalla ja kenties kerkeen vielä käydä laitatuttamassa kynnetkin.

Boa noite amigos! Beijos <3

9 kommenttia:

  1. en tiiä mikä siinä on, mutta mulla oli sama homma hiusten kanssa kun olin kanarialla kaks viikkoa! pesin aamulla hiukset illalla samanlaiset.. samalta näytti ku ei ois pessy olleskaan :/ sitten kun palasin suomeen, niin kaikki palautu ennallee.. itellä on kylläkin ihan vaaleat hiukset ja ohuet (ennestään..)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eiks ollukkin turhauttavaa? enka viittis pesta joka paiva kun rasittaa niin paljon ja ohenee vaan entisestaan :/

      Poista
  2. Oi kiitos että oot nyt jaksanu tehä vähän tiheempään tahtiin postauksia(:

    VastaaPoista
  3. munkin hiukset on paljon hunommassa kunnossa täällä! ja just toi et ne näyttää koko ajan likasilta vaikka oisin just pessy ne...
    -Kiira

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihan perseeesta! mika niita hiuksia vaivaaaaaaaaaaa:D

      Poista
    2. No älä :D yhyy mun hiukset oli nii hyvässä kunnossa suomessa ja nyt nää tuntuu ihan kauheeltaaaa...

      Poista
  4. varmasti ilmasto vaikuttaa hiuksiin!mulla ainaki aina kun oon lämpimässä kohteessa matkalla niin hikoilee enemmin kuin suomessa ja hiuksetkin huonomassa kunnossa:/

    VastaaPoista