torstai 20. syyskuuta 2012

:)





Hey guys! Oon nyt vahan sellasessa vaiheessa tan blogin kanssa, etta jatkaakko vai eiko jatkaa. Melkein aina kun kirjottelen, niin puhun jossain asiassa "ohi suuni":D On niin paljon asioita, joita en voi/saa jakaa julkisesti ja oon suoraansanottuna vahan kauhuissani, etta holpottelen ohi suuni. Ja koska oon vahan semmonen ihminen, etta sanon mita ajattelen, eika toisinpain, niin se tekee tan viela vaikeemmaks. Musta olis kiva kirjottaa myos niista varjopuolista ja kirjottaa kaikesta just niin kun se on, eika vaan melkein. Tuntuu tyhmalta kertoo vaan niista huippuhetkista, kun haluais jakaa myos ne ei-niin-hyvat-hetket. Mutta jos kerron olevani surullinen tanaan, niin joku kotona huolestuu ja ajattelee mun olevan masentunut. Jos kerron etta oltiin juhlimassa, niin heti oletetaan etta oon hunningolla. Myoskin tyhmat sarkastiset vitsit on aiheuttanu sanomista. Joten te sukulaiset, jotka pahastuitte siita, etta "blogia voi lukea vaan kutsutut", niin sita ei voinut lukee kukaan. Eli ei ollu vaan teilta suljettu :) Muutenkin aika on aina niin kortilla, etten yksinkertasesti kerkee kirjotella. Ja sitten kun kirjottelen, niin postaukset on lahinna pintaraapasu siita kaikesta, mita taalla olo oikeesti on. Pidan nyt pienta breikkia ja katon sitten, jos osaan asettaa itelleni sopivan sensuurin ;) Voikaa hyvin!

Beijos.  

14 kommenttia:

  1. yäääää anniina eikä :( saat kyllä kertoo mulle kaiken yksityiskohtasesti ja syvällisesti facebookissa!

    VastaaPoista
  2. Jos se yhtään lohduttaa, niin mä en ainakaan oo huomannut näissä teksteissä mitään kovinkaan ns. paljastavaa tai henkilökohtaista. Ehkä joku joka tuntee sut, onnistuu lukemaan rivien väleistä jotain sellasta mitä et sais sanoa, mutta mä näen vain loistavan blogin, jossa kerrotaan elämästä Brasiliassa.

    Blogeja lukiessa pitäis mun mielestä muistaa, että jollain asteella lukee luvallisesti päiväkirjaa. Sitä ei oo pakko lukea, mutta jos lukee niin ois hyvä pitää mielessä, että kyse on blogin omistajan mietteistä, tekemisistä ja ajatuksista.
    Jos sä haluat kirjoittaa, että tänään on paha päivä niin siihen pitäisi olla oikeus. Tietty kotiväki saattaa huolestua siitä, mutta eiköhän nekin oikeasti halua kuulla totuuden, vaikka se vähän harmittaisikin.
    Ei sitä "nyt itkettää"-moodia tarvi tietenkään koko aikaa toitottaa, mutta kyllä siitä mun mielestä saa puhua.

    Toivottavasti kukaan ei nyt suuttunut tästä, koska en halunnu loukata! Sä voit toki poistaa tän jos haluat.

    Tsemppiä sulle sinne tosi paljon! :)

    Ps. Sun sarkastiset heitot on just parhaita! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lohduttaa kylla!
      Ma oon ihan samaa mielta. Ihmisten pitais vahan paremmin ymmartaa, ettam un blogi, mun ajatukset!

      Hyva kommentti!:D piristit mun iltaaa. Obrigadaaaa!

      Poista
  3. Rakas Anniina,
    älä ihmeessä lopeta tyystin blogisi kirjoitusta!
    Kirjoitat niin hyvin ja elävästi, että tuntuu välillä kuin itsekin olisi siellä maailman toisella puolella!Ei kukaan odota, että olisit koko ajan happy-happy-excited. Tiedän kokemuksesta, että teininä ulkomailla asuminen voi olla ajoittain hyvinkin stressaavaa etenkin vaiheessa jossa ns.uutuuden viehätys laimenee.
    Toivottavasti jaksat kirjoittaa edes harvemminkin.
    Rakkaita terveisiä koti-Suomesta pian Kreetan aurinkoon matkaavalta mummilta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei mummi!
      Kiva kuulla ymmartavaisia sanoja :) Lohduttaa aina kummasti. Kiva kuulla myos, etta ootte jaksanut seurailla tata blogia! Hauskaa Kreetan matkaa.

      Poista
  4. voiiei jos susta tuntuu noin:( oon aina innoissaan oottamassa uutta postausta sulta! sun blogi on ihana ja ihana kuulla aina miten sulla siellä menee!! toivon että jatkat vielä bloggailua, mutta tee niinkun parhaaks tunnet:) tsemppiä sulle hirmusesti!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voii ihana kuulla etta oot tykanny lukee:) Ma yritan nyt kerata motia takasin ja jatkaa kirjottelua! Kiitos paljon:)

      Poista
  5. This is so true!
    What about following each other? Visit my blog and let me know, it would be great to keep in touch!
    XOXO
    Ylenia

    VastaaPoista
  6. Noooou! Miten mä nyt kuulen sun kaikkia seikkailujas?!

    T: ÄSSÄN LAURA!

    VastaaPoista
  7. en tunne sua mistään, mutta oon tykänny lukea sun blogia enkä todellakaan tälleen ulkopuolisena oo huomannut mitään tosi henkilökohtasta tms. mistä olisin ajatellut että miks tää tyttö kirjottaa tällasta :D niinku joku ylempänä sanoi, niin ei sitä tosiaan huomaa jos ei tunne sua läheisesti, millon joku saattaa sieltä rivien välistä jotain lukea. toivottavasti jatkat postailua edes sitten harvemmin, sillä tykkään lukea sun blogia. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) yritän nyt jatkaa kirjottelua..

      Poista
  8. Hei, kertoisitko kaiken tuosta viisuminhakuprosessista? Mitä sun piti tehdä ja mitä papereita hankkia? Pitikö sun käydä jossai lähetystös tai jotai? Mitä se makso?

    t.Emma

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voisin kirjottaa siita postauksen tässä ihan piakkoin :)

      Poista